1dagkvar

Nu har jag snart avverkat min sjudagars vecka jobb. Jag har inte ens förvandlats till häxan surtant än, vilket brukar vara den karaktären som är fullt utvecklad på onsdagen redan. Knepigt! Min helg ska fyllas utav flyttpackning och förhoppningsvis några vändor till återvinningen! Nån som behöver något? Jag har allt möjligt som ska bort, vinterjackor och byxor oc pryyyyyylar! Ett balkongbord m 2 stolar *host* Sarah *host*! Anyhoo klockan är kvart över ocho och råttan morrar under sängen och magen morrar efter frukost så det börjar väl bli dags att röra på röven nu! Ha en grym dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ... Det blir tufft att hämta bord med cykeln .. :/ Kanske kan ni svänga förbi med det här när ni ändå är i farten ? :P Blir jag själv i morgon?? Kommer inte du ? Kraam

2010-10-21 @ 19:11:40
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0