Präktiga fröken planerar jul!


HEJ!


Eftersom att jag är så bra på att uppdatera så måste ni väl vara i chock nu när jag väl gör det!

Jag vill bara berätta vilket präkto jag är.
Eftersom jag kommer att jobba aptider innan jul, livsmedelsbutik vilket vinnande yrkesval, så måste jag börja planera min jul redan nu.
Jag vill ju så gärna göra allt så där pyssligt och trevligt, men förra julen var jag på mördar humör typ hela december. Julen innan det hann jag inte ens vara med och klä julgranen för jag jobbade.
It's not my cup a tea att ha det på det sättet.

Men nu har jag som sagt börjat planera pyssel och pynt.
Jag har beställt material till att göra julkort, så ni som får, får ett gediget hantverk.
Kanske borde jag baka lussebullar, eller luskatter som det har hetat hela dan idag. För jo jag åt den första för i år idag och den var NAAAAJS!

Godis och pepparkakor, håller dom sig från nu till slutet på december???

Fixa, fixa, fixa.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0