nått är fishy...

Alla bloggarna jag kollar på blogg.se är fudged och min går det inte ens att gå in på, men jag är mycket entusiastisk och uppdaterar iallafall!

Hoppas någon kan se....

Jag har precis haft en dyngvecka med planerade aktiviteter HELA dagarna och kvällarna så jag har inte hunnit lyft ett finger i lägenheten och det börjar kännas risigt att inte ens att ha fått upp gardinstänger eller gardiner... Sarah skulle tappa håret om hon bodde ihop med mig!

Nu har vi försökt planera köket och det är ta mig fan HELT OMÖJLIGT. SÅ där kommer vi inte att göranågotallsåtnågonting och det får tomt för resten av livet.

Jag hittade en sak som jag vill ha till min lägenhet men den ramen finns inte på ikea i gävle utan närmast i UPPSALA, vad är dealen???

Jag är sur som tudor och återkommer när något går min väg...

piss out

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ryck öpp dä ! ^^ Jag hjälper till bara du ber om det : ) - När jag är frisk !

2010-11-22 @ 17:18:15
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0