Jag har ett stort problem!

Mitt stora problem är IKEA här i Gävle.

Jävla dyngbutik!

Dom har inte ett skit och tycker inte ens att dom är fräcka när dom säger att man ska åka till uppsala och köpa saker, tänk om jag inte kan åka till uppsala bara sådärändå, tänk om.
Men det kan man ju göra, bara att åka till Uppsala för vi har inget!
Ber man dom att hjälpa till att beställa saker så gåååååååååååååååååååååååår inte det, allt arbete dom är tvugna att utföra är inte att tänka på!

Jag ville att dom skulle hjälpa mig att beställa möblerna jag ville ha, så dom kom hem till mig, alltså fixa från Uppsala med hemkörning, hon jag pratade med tjatade bara om att dom inte kunde beställa mellan butiker.
Ässhåles!

Så vet jag inte vad jag ska göra, hyra ett släp i gävle och köra till Uppsala för att få tag på ett jävla köksbord och en sängram ( vilket är mkt tidskrävande och tid är något jag inte har massor av), eller ha ett tomt kök forever och sova på golvet.....


tack IKEA Gävle, tack så jävla mycket för att ni är så fruktansvärt värdelösa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0